Ms A's simple pleasures

Saturday, September 14, 2013

女人到四十歲

看到江美儀談到Head 姐和 Roy在《衝上雲霄 II》那段引起一些人爭議的「姊弟戀」。
或者香港社會還不太接受姐弟戀,但事實上姊弟戀已漸漸普級。
從任何角度來說,上帝冇話姊弟戀係犯十誡,又冇偷呃拐騙,最重要是時代已經唔同啦!

去到灣仔24睇睇,男收銀,女上貨。去到醫院護士會問已婚的男病人有冇被人瘧待。
由此證明女人都可以好強,既然如此,姊弟戀有幾重口味?
批評的人可能患口臭就真!

 

在那一天清晨,看見FB女同學Shared這一短片,其中王江美儀金句:
「你40歲有我咁靚先講啦~」

女人四十Keep得好,真係可以風韻猶存,這恰恰好是女人最有魅力階段。
現今年代,女人40有經濟有魅力,有冇男人都可以過得十分精彩。
在美,也認識一些女比男大四年、六年、甚至八年既夫妻,他們各有工作,而且仲超恩愛!
夫婦的结合,年齡確是一個最大的考慮,但難道金童玉女,公主王子才配天長地久?
但只有更多的事與願違。


可見只要抓緊眼前幸福,做好目前所擁有的才是正道!

至於過咗四十有冇美儀小姐咁靚?哈!生活得開開心心,又何必同人比?


拜金女@生日願望
朋友賀金女: Big Happy Birthday !
金女嘆息地說: 唔知掂解…年紀愈長愈想細…
朋友正直地說: 我從來不介意話比人知幾多歲!
金女叉腰瞪眼的解釋: 我指的不是年齡,係屋細嘅好,胸細更加好!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...